Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Nowe podejście do napraw peronów? Na razie w Wielkopolsce

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
02-10-2024
Ostatnia modyfikacja:
30-09-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Nowe podejście do napraw peronów? Na razie w Wielkopolsce
fot. JR
Trwa wybór firm, które przez końcówkę bieżącego i cały przyszły rok będą naprawiać uszkodzone elementy peronów na terenie ostrowskiego Zakładu Linii Kolejowych – informuje zarządca infrastruktury. Dla usprawnienia prac naprawczych PKP PLK chcą wybrać z góry wykonawcę większej liczby prac.

Prace będą realizowane od dnia zawarcia umowy do końca 2025 r. na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim, obejmującym południową i część centralnej Wielkopolski. Przetarg podzielono na trzy części, dotyczące prac na obszarze Sekcji Utrzymania w Ostrowie, Lesznie i Jarocinie.

Termin ofert w przetargu minął 11 września. Jedynym kryterium wyboru wykonawców jest cena, nie postawiono też dodatkowych warunków ograniczających grono uczestników.

– Chcemy zapewnić podróżnym oczekiwany standard, dlatego na bieżąco usuwamy usterki, stwierdzone w czasie prowadzonych przez nas kontroli – wyjaśnia Radosław Śledziński z zespołu prasowego PKP PLK. W opisie przedmiotu zamówienia wyliczono rodzaje prac wchodzących w jego zakres: naprawę nawierzchni peronów (z płytek chodnikowych, kostki brukowej lub żwiru), naprawę krawędzi peronowych, wygrodzeń peronów, nawierzchni dojść do peronów, w tym – pochylni i schodów, malowanie wygrodzeń i balustrad oraz naprawę elementów odwodnienia.

Do tej pory PKP PLK zlecały wykonywanie takich napraw na bieżąco, w przetargach osobnych dla każdej lokalizacji. Teraz spółka postanowiła podejść do problemu bardziej systemowo. – Dla sprawniejszej realizacji prac zamierzamy wyłonić firmę, która w dłuższym okresie będzie prowadzić drobne remonty na peronach i wyznaczonych drogach dojść. Pozwoli to na lepszą organizację pracy oraz optymalizację kosztów, niż zlecanie pojedynczych napraw – argumentuje Śledziński. Zniszczone elementy będą zastępowane nowymi w miarę potrzeb i posiadanych środków.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zapada się tor na linii 353 pod Sątopami. PLK zapowiada prace

Infrastruktura

Znamy listę przetargów PKP PLK na drugą połowę roku

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Zapada się tor na linii 353 pod Sątopami. PLK zapowiada prace

Infrastruktura

Znamy listę przetargów PKP PLK na drugą połowę roku

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5